Αττική Οδός: Οι επεκτάσεις και ο ρόλος των επενδυτών
Ήδη, από τα μισά της πρώτης δεκαετίας του 2000, υπήρχαν συζητήσεις, αλλά και επενδυτικό ενδιαφέρον για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, ως μία ουσιαστική κίνηση για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού χάους του Λεκανοπεδίου.
Τα χρόνια της βαθιάς οικονομικής κρίσης και αργότερα της πανδημίας, πάγωσαν τα περισσότερα έργα υποδομών, όμως οι συζητήσεις άνοιξαν για τα καλά ξανά το 2023. Όταν και κατατέθηκαν οι Πρότυπες Προτάσεις για τα έργα που αφορούν τις επεκτάσεις προς Ραφήνα, Λαύριο, την Σήραγγα Ηλιούπολης και τον άξονα Ελευσίνα-Οινόφυτα.
Έντονο είναι το ενδιαφέρον μεγάλων επενδυτών και χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Lamda Development όπου διά του στόματος του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Οδυσσέα Αθανασίου, έγινε γνωστό ότι έχουν κατατεθεί στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εδώ και ένα διάστημα οι μελέτες για την υλοποίηση της Σήραγγας Ηλιούπολης και της ανισοπεδοποίησης της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.
Την ίδια περίοδο από το βήμα συνεδρίου ο εκπρόσωπος του fund HIG CAPITAL στην Ελλάδα, Κωνσταντίνος Μπήτρος αλλά και άλλοι εκπρόσωποι του βιομηχανικού real estate ανέφεραν την επιθυμία τους να υλοποιηθεί ο νέος άξονας Ελευσίνα-Οινόφυτα που θα συνδέσει την Αττική οδό στο δυτικό της τμήμα με την Βοιωτία επιτυγχάνοντας την λεγόμενη Παράκαμψη Αττικής.
Μέχρι σήμερα έχει γίνει γνωστή η κατάθεση τέτοιων προτάσεων για τις επεκτάσεις προς Ραφήνα, Λαύριο και Σήραγγα Ηλιούπολη (συνοδευόμενες από προμελέτες) από το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΑΒΑΞ ενώ η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει καταθέσει πρόταση για τον άξονα Ελευσίνα-Οινόφυτα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-21 08:00:00