Auto

Απίστευτοι Κινέζοι: O γύρος της Ελλάδας με ένα γέμισμα!

Έχοντας εστιάσει στην ηλεκτροκίνηση οι Κινέζοι έχουν κάνει σημαντικά άλματα σε αυτή τη νέα τεχνολογία. Και με τη φόρα που έχουν πάρει δεν σκοπεύουν να αφήσουν καμία κατηγορία χωρίς να κυριαρχήσουν, με τον επόμενο στόχο να είναι τα πάσης φύσεως υβριδικά.

Η Geely Automobile Holdings παρουσίασε την πιο πρόσφατη υβριδική τεχνολογία της, το Leishen EM-i, το οποίο υπόσχεται βελτιωμένη απόδοση καυσίμου και αυτονομία οδήγησης σε σύγκριση με τα ανταγωνιστικά συστήματα της BYD.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των δοκιμών, το Leishen EM-i μπορεί να επιτύχει κατανάλωση καυσίμου μόλις 2,62 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και διαθέτει εντυπωσιακή συνδυασμένη αυτονομία 2.390,5 χιλιομέτρων όταν χρησιμοποιεί τόσο τη βενζίνη όσο και την ενέργεια της μπαταρίας.

Συγκριτικά, το νεότερο plug-in υβριδικό σύστημα της BYD, που κυκλοφόρησε τον Μάιο, καταγράφει κατανάλωση καυσίμου 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και συνολική αυτονομία 2.100 χιλιόμετρα.

Το πρώτο όχημα που εξοπλίστηκε με το νέο σύστημα της Geely είναι το crossover Galaxy Starship 7, το οποίο πέτυχε πραγματική κατανάλωση καυσίμου 3 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Η υβριδική τεχνολογία της Geely πρόκειται να ενσωματωθεί σε οχήματα πολλών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Renault, Volvo και Lotus.

Η καινοτομία αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Geely να μειώσει το χάσμα με την BYD στην ανταγωνιστική αγορά υβριδικών και EV της Κίνας.

Παρά τις πρόσφατες οικονομικές προκλήσεις που επηρεάζουν την αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών, η BYD παραμένει ο ηγέτης της αγοράς, κατέχοντας μερίδιο 34,6% των πωλήσεων EV και plug-in υβριδικών οχημάτων κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους.

Η Geely κατατάσσεται δεύτερη με μερίδιο 7,4%, ενώ η Tesla έρχεται τρίτη με 6,5%. Καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται, οι εξελίξεις της Geely στην υβριδική τεχνολογία στοχεύουν στην ενίσχυση της θέσης της στην αγορά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-01 11:45:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button