Έτοιμο κατά 95% το επόμενο Citroën C5 Aircross, έρχεται το 2026
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, ένα όμορφο πρωτότυπο τραβάει τα βλέμματα. Προεικονίζει το νέο Citroën C5 Aircross, με τον αρχισχεδιαστή Pierre Leclercq να δηλώνει ότι αυτό που βλέπουμε, «αντιπροσωπεύει κατά 95% το αυτοκίνητο παραγωγής».
Το μεγαλύτερο μοντέλο της Citroën θα εισέλθει στη δεύτερη γενιά του το επόμενο έτος, διατηρώντας την παραδοσιακή του σιλουέτα δύο όγκων. Αλλά θα επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό καθώς θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis και θα αποκτήσει μια 100% ηλεκτρική έκδοση. Για αυτό το λόγο, το νέο C5 Aircross δίνει μεγάλη σημασία στη μικρή αεροδυναμική αντίσταση. Με τους Γάλλους να δηλώνουν ότι θα μπορεί να ταξιδέψει 30 km μακρύτερα με μία φόρτιση, χάρη στον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας.
Δίνει προτεραιότητα στην ευρυχωρία και το αεροδυναμικό σουλούπι. Αλλά τι καλύτερο όταν αυτά συνδυάζονται με όμορφο σχέδιο
Άραγε τι αφορά αυτό το 5% που δεν θα μεταφερθεί στο μοντέλο παραγωγής; Τις χωνευτές χειρολαβές; Τα πίσω φώτα που έχουν τη μορφή πτερυγίων; Τις σχεδόν τελείως κλειστές ζάντες; Ο Leclerq δηλώνει είπε ότι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους του πρωτότυπου ήταν να δείξει πώς το μεσαίο SUV της Citroën θα διαφοροποιείται από τα μοντέλα της Peugeot, της Opel και της DS με τα οποία θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εκτός από υβριδικά σύνολα, η δεύτερη γενιά του Citroën C5 Aircross θα προσφέρεται κι ως αμιγώς ηλεκτρική
«Επειδή το αναπτύξαμε στην ίδια πλατφόρμα, προσπαθούμε να διαφοροποιηθούμε. Ενσωματώνοντας τις παραδοσιακές μας αξίες: Τους μεγάλους χώρους, τη πρακτικότητα και την άνεση. Θα το καταλάβετε όταν δείτε και το εσωτερικό». Προς το παρόν δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα, αφού η Citroën θέλει να μας κρατήσει λίγο σε αγωνία. Αναμένουμε πάντως να ενσωματώνει νέας γενιάς infotainment και να εστιάζει στην ευχρηστία με πολλούς φυσικούς διακόπτες.
Εν τω μεταξύ, η όρθια σιλουέτα του νέου C5 Aircross είναι χαρακτηριστική της προσέγγισης της Citroën. «Είναι ένα οικογενειακό όχημα. Το Peugeot 3008 είναι πιο σπορ και κουπεδίζει. Εμείς έχουμε πολύ πιο κάθετο πίσω μέρος, κάτι που αντανακλάται σε περισσότερο χώρο στο εσωτερικό», είπε ο Leclerq.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ντίζελ C-SUV: Citroën C5 Aircross vs Hyundai Tucson, κι όμως είναι ακόμα εδώ
«Ανεβαίνουμε για τη δεύτερη σειρά», πρόσθεσε, αναφερόμενος στο γεγονός ότι το υψηλότερο σημείο της οροφής βρίσκεται πάνω από τα πίσω καθίσματα. “Αυτό λέει: “Γεια, αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που είναι επίσης κατασκευασμένο για τη δεύτερη σειρά.” Αυτό είναι πολύ ένα οικογενειακό όχημα».
Αυτό που δεν αποκαλύφθηκε είναι αν θα προσφέρεται με τρεις σειρές θέσεις. Το θεωρούμε αυτονόητο, αφού το μικρότερο C3 Aircross – που βασίζεται στη μικρότερη πλατφόρμα Smart Car της Stellantis – έχει ήδη επτά θέσεις.
Δημοσιεύτηκε ! 2025-01-13 18:58:00