H Jaguar συνεχίζει τον επικοινωνιακό ντόρο!
Δεν έχει κοπάσει ακόμα η -πρωτοφανής για τα δεδομένα μιας τέτοιας κίνησης- ένταση που προκάλεσε στο διαδίκτυο, η διαρροή του νέου λογότυπου της Jaguar και η βρετανική μάρκα προχωρά στην… επόμενη πίστα, του ίδιου επικοινωνιακού παιχνιδιού.
Με μια σειρά αναρτήσεών της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Jaguar αποκαλύπτει, στο πλαίσιο της προεπισκόπησης του επερχόμενου Design Vision Concept, πώς θα χρησιμοποιηθεί το επανασχεδιασμένο λογότυπο Leaper στα νέα της αυτοκίνητα.
Φαίνεται να κρύβει μια κάμερα που βλέπει προς τα πίσω, η οποία θα μπορούσε να υποδηλώνει τη χρήση καμερών οπισθοπορείας ,αντί για παραδοσιακούς καθρέφτες, ένα στοιχείο των μελλοντικών μοντέλων της μάρκας.
Φαίνεται, επίσης, ότι το τετράθυρο ηλεκτρικό GT της εκτιμώμενης αξίας των 130.000 δολαρίων, υιοθετεί μια ιδιαίτερη σχεδίαση, από την οποία λείπουν τα πίσω παράθυρα, στα πρότυπα του Polestar 4.
Τα συμβατικά πίσω φώτα δεν φαίνονται: είτε δεν φαίνονται από τη λήψη της προεπισκόπησης είτε κρύβονται από τις εμφανείς ράγες που διατρέχουν την ουρά.
Αυτά τα πηχάκια αντικατοπτρίζουν εκείνα που εμφανίζονται στο νέο λογότυπο Leaper , υποδηλώνοντας ότι το concept θα μπορούσε να παρουσιάσει τη νέα επωνυμία της Jaguar σε μεγάλη κλίμακα.
Το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα στις 2 Δεκεμβρίου στο Miami Art Week και ήδη, με αρκετά αμφιλεγόμενο τρόπο, έχει δημιουργήσει υψηλές προσδοκίες.
02 Dec 2024 Miami.
Copy nothing.#Jaguar pic.twitter.com/NtLn7j1T7Y— Jaguar (@Jaguar) November 20, 2024
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-22 12:30:00