Auto

Το ηλεκτρικό Range Rover δοκιμάζεται στα Αραβικά Εμιράτα

Η διαδικασία εξέλιξης του Range Rover Electric, της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του πολυτελούς SUV, φτάνει προς το τέλος της και το νέο μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα εντός του 2025.

Οι άνθρωποι της Land Rover αυτήν περίοδο βρίσκονται τόσο στην αρκτική ζώνη όσο και στα Αραβικά Εμιράτα για να ρυθμίσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τις τελευταίες λεπτομέρειες του νέου ηλεκτροκίνητου πολυτελούς SUV.



Η βρετανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τα πρωτότυπα χωρίς καμουφλάζ στο αμάξωμά τους, τόσο στο αστικό τοπίο όσο και σε θίνες και σε συνθήκες όπου η εξωτερική θερμοκρασία πλησιάζει τους 50 βαθμούς Κελσίου και η υγρασία το 90%.

Σε αυτές μπορούμε να δούμε ότι, εξωτερικά, οι διαφορές του είναι ελάχιστες σε σχέση με την έκδοση του μοντέλου με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Εκτός από την ικανότητα κίνησης του αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος εντός και εκτός δρόμου αυτό που θέλουν να δείξουν είναι η απόδοση του καινούργιου «έξυπνου» συστήματος διαχείρισης της θερμοκρασίας της μπαταρίας και αυτής στο εσωτερικό του αυτοκινήτου για τους επιβάτες, σε ακραίες συνθήκες.



Οι δοκιμές λαμβάνουν, επίσης, την αξιολόγηση και εξέλιξη του συστήματος Intelligent Torque Management το οποίο έχουν εφεύρει οι άνθρωποι της Land Rover και το οποίο ελέγχει την πρόσφυση των τροχών, αντικαθιστώντας το κλασικό σύστημα ABS όταν πρόκειται για την πέδηση.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο σύστημα έχει χρόνο απόκρισης μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου, όταν σε ένα κλασικό σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών αυτός είναι 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Οι επανειλημμένες δοκιμές των πρωτότυπων στους αμμόλοφους των Εμιράτων απέδειξαν ότι η νέα τεχνολογία λειτουργεί αξιόπιστα και δεν παρατηρήθηκε μείωση στην απόδοσή της.



Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Range Rover βασίζεται στην πλατφόρμα «MLA» («Modular Longitudinal Architecture») που έχει εξελίξει η Land Rover. Αυτή έχει αρχιτεκτονική 800 Volt και έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να δεχτεί και τεχνολογία κυψελών καυσίμου, μελλοντικά, εκτός από μπαταρία.

Άλλωστε, η Tata Motors, η ιδιοκτήτρια της Jaguar Land Rover, έχει αρχίσει να επενδύει στην υδρογονοκίνηση όπως αποδεικνύεται από τις δοκιμές που γίνονται ήδη με το Defender.



Όπως έγινε γνωστό, το Range Rover Electric θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας που βρίσκεται στο Solihull (Μ. Βρετανία), δηλαδή εκεί που παράγεται και η έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αρχικά, οι μπαταρίες του θα προέρχονται από προμηθευτές της, όμως μελλοντικά θα αντικατασταθούν από αυτές που θα παράγει η ίδια η Tata Motors.



O Τόμας Μίλερ, Εκτελεστικός Διευθυντής και Υπεύθυνος Σχεδιασμού Προϊόντων της εταιρείας, αναφερόμενος στις δοκιμές εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτρικού Range Rover δήλωσε:

«Το ζεστό κλίμα είναι μια από τις πιο απαιτητικές συνθήκες για κάθε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, καθώς χρειάζεται να ψύχεται το εσωτερικό του και ταυτόχρονα να βελτιώνεται η απόδοση της μπαταρίας.

»Οι επανειλημμένες δοκιμές μας σε ένα τέτοιο περιβάλλον και σε θίνες ύψους 100 μέτρων έδειξαν ότι το Range Rover Electric προσφέρει εφάμιλλες επιδόσεις –και σε ορισμένες περιπτώσεις καλύτερες– από αυτές της εκδοχής του με τον θερμικό κινητήρα».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-29 09:45:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button