Ψήνεσαι για ελληνικό Suzuki Jimny με 250 ίππους στον τροχό;
Από τότε που το Suzuki Jimny έπαυσε να πωλείται σε επιβατική έκδοση, παρά μόνο σε διθέσια επαγγελματική, οι τιμές των μεταχειρισμένων επιβατικών πήραν την ανιούσα.
Πλέον, στο Car.gr υπάρχουν μόλις 1-2 επιβατικά Suzuki Jimny που κοστολογούνται κάτω από τα €30 χιλιάρικα, με τα υπόλοιπα να κοστίζουν πάνω από το ψυχολογικό όριο. Ένα μοντέλο του 2020, με κάμποσα καλούδια είναι η αλήθεια, φτάνει να πωλείται προς €48.000! Εντάξει, ό,τι φοράει είναι αξιόλογο και σίγουρα δεν ήταν φθηνό. Και τα 29.000 km αποτελούν αστεία επιβάρυνση για ένα σκληροτράχηλο μοντέλο όπως τον φιλότιμο Σαμουράι.
Ναι, το Jimny είναι φτιαγμένο για τα βουνά. Αλλά γιατί να αργείς να φτάσεις μέχρις εκεί;
Αλλά σήμερα δεν θα ασχοληθούμε με τα Suzuki Jimny που θεωρούμε ότι τιμολογούνται πολύ ακριβά. Άλλωστε σε μια ελεύθερη αγορά, ο καθένας πουλάει σε όποια τιμή νομίζει. Θα καταπιαστούμε με ένα που όντως ξεχωρίζει από τον σωρό. Αν και το Drive απέχει χρόνια από τον χώρο των βελτιώσεων, φαίνεται ότι ο πωλητής έχει δαπανήσει ένα πολύ μεγάλο χρηματικό ποσό στο συγκεκριμένο μοντέλο. Η λίστα των τροποποιήσεων είναι εξαιρετικά μακροσκελής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αγγελία με Suzuki Vitara ενός έτους από το Κιλκίς γίνεται viral [upd]
Με ενισχυμένα σωθικά κι απόδοση 250 ίππων στους τροχούς, ξέχνα τις ασθενικές επιδόσεις του εργοστασιακού μοντέλου στην άσφαλτο. Και καθώς είναι ψηλωμένο και με πιο ζόρικα ελαστικά, το πυραυλοκίνητο Suzuki λογικά είναι ανώτερο και στην κίνηση εκτός δρόμου.
Ο νέος ιδιοκτήτης θα πρέπει να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Αν κάποιος διαθέτει €48.000 για αυτοκίνητο, έχει άπειρες επιλογές σε μεταχειρισμένα μοντέλα και πολύ αξιόλογες σε καινούργιο. Συν τοις άλλοις, θα κληθεί να ολοκληρώσει το στρώσιμο του κινητήρα. Ναι, ο ιδιοκτήτης αναγράφει με μεγάλα γράμματα ότι είναι άστρωτο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Suzuki Grand Vitara του 2008 ξετρελαίνει, αλλά ζητά €18 χιλιάρικα
Δεν γνωρίζουμε πόσο νόημα έχει ένα τόσο γρήγορο Suzuki Jimny. Στην Ιαπωνία θα ήταν περιζήτητο. Βλέπεις, εκεί υπάρχει η κουλτούρα το μικρό 4×4 κι ο προκάτοχός του, το Samurai, να μετατρέπονται σε μοντέλα πίστας. Με έντονο χαμήλωμα κι οριστική απεμπόληση του ορεσίβιου χαρακτήρα.
Εξ ου και τα πακέτα body-kit του ιαπωνικού βελτιωτικού οίκου Damd. Μεταμορφώνουν το λιλιπούτειο off-roader σε μιμητή της Lancia Delta Integrale και του Renault 5 Turbo, με φαρδιά φτερά και ζάντες αλουμινίου της OZ Racing.
Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-22 19:51:00