Auto

Τι κάνει την Mercedes 190E EVO II της HWA να ξεχωρίζει;

Στην αποκάλυψη περισσότερων λεπτομερειών σχετικά με την Mercedes 190E EVO II προχώρησε η HWA, θέλοντας να δικαιολογήσει την πολύ υψηλή τιμή με την οποία το διαθέτει.

Παρότι η εταιρεία εμπνεύστηκε την κατασκευή από την EVO II, την 190 δηλαδή που το 1992 κατέκτησε το πρωτάθλημα DTM, η HWA αξιοποίησε ως βάση την αρχική έκδοση του μοντέλου.



Ωστόσο, δεν έμειναν πολλά εργοστασιακά πάνω στο restomod, αφού οι Γερμανοί ενημερώνουν πως το 75% του εργοστασιακού μοντέλου αντικαταστάθηκε.

Για την ακρίβεια, η HWA άφησε την 190 μόνο με το πλαίσιο, πριν ξεκινήσει να προσθέτει υποπλαίσιο από αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής αντοχής. Αυτό επέτρεψε η ανάρτηση να είναι άμεσα συνδεδεμένη με το πλαίσιο, προσφέροντας συνολικά καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Ουσιαστικά, το πλαίσιο ενισχύθηκε, με αποτέλεσμα το τελικό αποτέλεσμα να αποτελεί ένα δύο φορές πιο δύσκαμπτο σύνολο συγκριτικά με την εργοστασιακή Mercedes 190.



Επιπλέον, ο κατασκευαστής restomod αυτοκινήτων έσπρωξε τον εμπρός άξονα 50 χιλιοστά πιο μπροστά και τοποθέτησε την τελική μετάδοση στον πίσω άξονα.

Μέσω αυτού, η Mercedes 190E EVO II αποδίδει στον δρόμο 540 ίππους, χάρη στον 3λιτρο biturbo V6. Οι τροποποιήσεις συντέλεσαν στο αποτέλεσμα που ήθελε η HWA, που δεν ήταν άλλο από την 50:50 κατανομή βάρους.



Η ανάρτηση αποτελείται από ψαλίδια που προέρχονται από το DTM, αντιστρεπτική ράβδο H&R και αμορτισέρ KW και ρυθμίζεται είτε χειροκίνητα είτε ηλεκτρονικά.

Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιλέξει το υλικό των φρένων, ανάμεσα σε χάλυβα και ανθρακόνημα. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι τόσο το σύστημα πέδησης, όσο και το ESP προέρχονται από τη Bosch.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-22 19:45:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button