Auto

Τα ηλεκτρικά GT της Kia γίνονται ακόμα πιο δυνατά!

Με την υπόσχεση πως θα είναι καλύτερο από πριν, η Kia παρουσίασε και στο Λος Άντζελες το ανανεωμένο EV6 ενόψει 2025.

Αλλά πέραν από την φρεσκαρισμένη εμφάνιση και την αναβάθμιση των τεχνολογιών, η κορεάτικη εταιρεία προχώρησε στην ενσωμάτωση μεγαλύτερων μπαταριών για μεγιστοποίηση της αυτονομίας του «ταξιδιάρικου» SUV, αλλά και αύξησε αρκετά την μέγιστη ισχύ.



Το τελευταίο είναι το νεότερο που γνωρίζουμε, αφού το ότι οι μπαταρίες θα είναι πλέον 77,4 kWh ή 84 kWh το γνωρίζουμε από την επίσημη ευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου τον περασμένο Μάιο. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως η μέγιστη αυτονομία που δηλώνει η Kia είναι 513 χιλιόμετρα και αφορά στην πισωκίνητη έκδοση με την μπαταρία 84 kWh.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ως γνωστόν το EV6 GT που πλέον αποκτάει το ισχυρό ηλεκτροκίνητο σύστημα του Ioniq 5 N. Το οποίο αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον κάθε άξονα, με συνδυαστική απόδοση 609 ίππους οι οποίοι γίνονται 650 με το προσωρινό boost ισχύος που προσφέρει ο διακόπτης GT στο τιμόνι.

Η Kia δανείζεται και το Virtual Gear Shift του Ioniq 5 N, που σημαίνει πως ο οδηγός θα βιώνει πλέον την ίδια simulator εμπειρία. Επί της ουσίας, αλλάζει η χρηστικότητα στα paddles, τα οποία αντί για βαθμίδες ανάκτησης της ενέργειας, θα χρησιμεύουν για την αλλαγή σχέσεων στο ψηφιακό κιβώτιο.



Όπως και στο Ioniq 5 N, δε θα λείπει ο ψεύτικος ήχος στην καμπίνα που θα δίνει τον τόνο ενός θερμικού κινητήρα, αλλά ούτε και το ψηφιακό «στροφόμετρο».

Τα ίδια ακριβώς σπορ χαρακτηριστικά θα διαθέτει και το νέο EV9 GT που παρουσιάστηκε δίπλα στο «μικρό αδερφάκι» του στο Λος Άντζελες. Από το 2025, η ναυαρχίδα στα ηλεκτρικά της Kia θα αποδίδει 501 ίππους, ενώ μέχρι πρότινος είχε μέγιστη ισχύ 384.



Η κορεάτικη εταιρεία έχει εξοπλίσει το μεγάλο SUV με μπαταρία 99,8 kWh και στοχεύει το «0-100» να ολοκληρώνεται σε κάτι παραπάνω από 4,3 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα, θα διαθέτει ενεργητική ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Το νέο Kia EV6 αναμένεται στην Ελλάδα από το 2025, με τις τιμές να μην έχουν ακόμα ανακοινωθεί. Στη βάση της γκάμας θα είναι η πισωκίνητη έκδοση με μπαταρία 77,4 kWh.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


Δημοσιεύτηκε ! 2024-11-22 22:00:00

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button