Auto

Το Peugeot 9X8 σε 6 μόλις μέρες αγωνίζεται

Στις 10 Ιουλίου 2022, τα δύο πρωτότυπα PEUGEOT 9X8 Le Mans Hypercar της Team Peugeot TotalEnergies θα κάνουν το επίσημο αγωνιστικό τους ντεμπούτο στη Monza.

Τα δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα θα μετέχουν στον τέταρτο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2022 (FIA WEC).

Με βάση την επιτυχία των προηγούμενων προγραμμάτων της με το 905 (1990>1993, με κινητήρα βενζίνης V10) και το 908 (2007>2011, με κινητήρα diesel HDI FAP V12), η PEUGEOT επιστρέφει δυναμικά στους αγώνες αντοχής με υβριδικό αυτοκίνητο που ενσωματώνει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης του. Όλη η ομάδα ανυπομονεί να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτή την πρώτη αγωνιστική συμμετοχή.

Καινούργιο κεφάλαιο σε ένα εμβληματικό σιρκουί

Ο διάσημος ναός της ταχύτητας της Ιταλίας είναι εκεί όπου ξεκίνησαν όλα για το PEUGEOT 908 τον Απρίλιο του 2007, με ένα νικηφόρο ντεμπούτο στην κορυφαία κατηγορία LMP1 στα 1.000 χλμ. της Μόντσα. Μιάμιση δεκαετία μετά, η εμβληματική πίστα θα αποτελέσει το σκηνικό για την αγωνιστική παρουσία του PEUGEOT 9X8, στην κατηγορία Le Mans Hypercar του αγώνα 6 Hours of Monza στις 10 Ιουλίου 2022.

Τους τελευταίους έξι μήνες, η Team Peugeot TotalEnergies διεξήγαγε ένα έντονο πρόγραμμα δοκιμών σε διάφορες πίστες σε όλη την Ευρώπη, προετοιμάζοντας αυτή την πρώτη αγωνιστική της εμφάνιση. Τις τελευταίες εβδομάδες, η ομάδα έχει σχολαστικά βελτιώσει τον «οδικό της χάρτη» στο πεδίο των αγώνων. Η προσπάθεια αυτή χωρίστηκε σε δύο βασικές φάσεις: η πρώτη έλαβε τη μορφή «συνεδριών» προσομοίωσης στη βάση Satory της PEUGEOT, κοντά στο Παρίσι, επιτρέποντας στην ομάδα να αξιολογήσει και να ολοκληρώσει τη χαρτογράφηση της διαχείρισης ενέργειας για τη Monza καθώς οι οδηγοί εξοικειωνόντουσαν  –ουσιαστικά– με τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις της πίστας. Μετά ακολούθησε μια τελευταία πραγματική δοκιμή στην πίστα στο MotorLand Aragón στην Ισπανία, όπου το 9X8 διένυσε το 15.000ο χιλιόμετρό του, επιτυγχάνοντας έτσι τον στόχο της Team Peugeot TotalEnergies πριν από τη Monza.

Κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής, ολοκληρώθηκε ένα εντατικό τεστ αντοχής 36 ωρών, όπου τα δύο πληρώματα αγώνων της ομάδας (οδηγοί και μηχανικοί) υποβλήθηκαν στους ρυθμούς ενός πραγματικού αγώνα, ενώ οριοθέτησαν σταθερά τις διαδικασίες του αγώνα στο μυαλό των γυναικών και των ανδρών που είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των δύο PEUGEOT 9X8 που θα ανταγωνιστούν με τα νούμερα #93 και #94.

Ο Paul Di Resta, ο Mikkel Jensen και ο Jean-Eric Vergne θα μοιραστούν το #93, με επικεφαλής μηχανικό τον Gauthier Bouteiller. Ενώ το #94, που θα οδηγήσουν οι James Rossiter, Gustavo Menezes και Loïc Duval, θα έχουν τον Brice Gaillardon να εκπληρώνει τον ρόλο του επικεφαλής μηχανικού.

Μια ομαδική και αθλητική πρόκληση

Η Peugeot Sport είναι έτοιμη να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στη λαμπρή ιστορία της στους αγώνες αντοχής, μετά τις προηγούμενες επιτυχίες των 905 και 908.

Ενώ ο απώτερος στόχος παραμένει ο ίδιος -η νίκη- αυτό το αθλητικό πρόγραμμα δεν μοιάζει με κανένα άλλο, καθώς βασίζεται στα πιο καινοτόμα εργαλεία και πρακτικές στην ιστορία της μάρκας, αντιπροσωπεύοντας μια σημαντική τεχνολογική πρόκληση και υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της PEUGEOT για ενεργειακή μετάβαση.

Μέσα σε μόλις ενάμιση χρόνο, ένα νέο αυτοκίνητο –το PEUGEOT 9X8– και η αγωνιστική ομάδα έχουν συγκεντρωθεί ταυτόχρονα σε ένα απαιτητικό πρόγραμμα προετοιμασίας και δοκιμών τόσο σε πίστες αγώνων όσο και στο εργαστήριο. Τώρα, είναι έτοιμοι να δουν πώς αυτό ανταποκρίνεται σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, έναντι σε άλλα πρωτότυπα και άλλες ομάδες που διαθέτουν περισσότερη εμπειρία στον κλάδο.

Ήρθε τώρα η ώρα οι εργασίες δοκιμών και προσομοίωσης να δώσουν τη θέση τους στον πραγματικό ανταγωνισμό. Οι αγώνες πρόκειται να είναι απαιτητικοί και γρήγοροι για μια ομάδα που ενισχύεται ολοένα και περισσότερο τους τελευταίους μήνες, με κάθε μέλος της Team Peugeot TotalEnergies να είναι πρόθυμο είτε να ανακαλύψει είτε να ξαναβρεί την αδρεναλίνη του ανταγωνισμού. Αυτοί οι αγώνες θα επιτρέψουν στην ομάδα να συγκεντρώσει πολλές ζωτικής σημασίας πληροφορίες, οι οποίες, με τη σειρά τους, θα παίξουν βασικό ρόλο στη συνεχή εξέλιξη του PEUGEOT 9X8 και στην αναζήτηση επιδόσεων και αποτελεσματικότητας όσον αφορά στην ετοιμότητα για τον μακροπρόθεσμο στόχο της ομάδας που είναι η σεζόν του 2023 και η συμμετοχή της στο Le Mans 24 Hours.

Αριστεία, γοητεία και συναίσθημα: Οι τρεις αυτές βασικές αξίες της PEUGEOT είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι του PEUGEOT 9X8 και του αγωνιστικού προγράμματος αντοχής της μάρκας. Ξεκινώντας από τη Monza στις 10 Ιουλίου, το PEUGEOT 9X8 θα είναι ο βασικός φορέας της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης του κατασκευαστή καθώς προβάλλει όχι μόνο την τεχνογνωσία της PEUGEOT σε αυτόν τον τομέα αλλά και τη δέσμευσή της να εισάγει νέα ηλεκτρική τεχνολογία σε όλη τη γκάμα των συμβατικών αυτοκινήτων της.

Οι 6 Ώρες της Monza 

Ο 4ος γύρος του 2022 FIA World Endurance Championship (μετά τα Sebring, Spa-Francorchamps και Le Mans) γίνεται στην πίστα της Monza που έχει 11 στροφές. Συνολικά αναμένεται να καλυφθούν 5.793 χιλιόμετρα.

Πρόγραμμα:

  • 8 Ιουλίου: Ελεύθερα Δοκιμαστικά 1, 15:30 CET
  • 9 Ιουλίου: Ελεύθερα Δοκιμαστικά 2, 09:00 CET; Ελεύθερα Δοκιμαστικά 3, 13:00 CET; Κατατακτήριες, 17:30 CET and 17:50 CET.
  • 10 Ιουλίου: Παρέλαση πληρωμάτων στην πίστα (με το καινούργιο PEUGEOT 408) at 11:45 CET, Έναρξη Αγώνα στις 12:00 CET.

Το 9X8 εν συντομία: Ένα Hypercar εξελιγμένο αποκλειστικά από την Peugeot

Ένα υβριδικό-ηλεκτρικό Hypercar, τετρακίνητο, εξοπλισμένο με υβριδική μονάδα ισχύος (2,6 λίτρων, bi-turbo, 500 kW, V6 κινητήρας εσωτερικής καύσης και δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα που αποδίδουν 200 kW) και μπαταρία υψηλής τάσης (900V)

Μοναδική και ξεχωριστή εμφάνιση: χωρίς πίσω πτερύγιο και με την χαρακτηριστική υπογραφή φωτισμού με τα τρία «νύχια» της PEUGEOT Design

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Mercedes GLA 200 vs Peugeot 3008 PureTech 130
Peugeot 9X8: Το τετρακίνητο υβριδικό Hypercar ετοιμάζεται για το WEC
H πολιτική έκδοση του Peugeot 9X8 θα ήταν κάπως έτσι (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο eportal.gr  


Δημοσιεύτηκε ! 2022-07-05 15:45:34

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button
el Greek
X