Auto

Το μυστικό της επιτυχίας του νέου Peugeot 3008

Ελάχιστα μοντέλα μπορούν να ισχυριστούν ότι άλλαξαν τον ρου της ιστορίας μιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Το νεότερο Peugeot 3008 είναι αναμφισβήτητα ένα από τα τελευταία παραδείγματα. Με την έλευσή του στην αγορά δεν έβαλε τη γαλλική φίρμα απλώς στο χάρτη των SUV, αλλά της άνοιξε διάπλατα τις πόρτες για τα πιο premium σαλόνια της κατηγορίας. Διαπιστευτήρια που συνεχίζει να επιδίδει και με τα επόμενα μοντέλα της.

Η πατρότητα ενός τέτοιου επιτεύγματος σαφώς και δεν μπορεί να αναζητηθεί σε ένα και μόνο χαρακτηριστικό. Όπως απέδειξε στη δεύτερη γενιά του το Peugeot 3008, οι λόγοι που του επέτρεψαν να γυρίσει σελίδα και να αποτελέσει το παράδειγμα για πολλούς κατασκευαστές, ήταν πολλοί. Η εμφάνιση, το άλμα στην ποιότητα υλικών και κατασκευής… Και βεβαίως, η σχέση τιμής/εξοπλισμού που έθεσε νέες βάσεις στα χρήματα που πρέπει να καταβάλλει ο καταναλωτής για να αποκτήσει ένα premium μοντέλο.

Με την πληρέστερη γκάμα
Στην ανανεωμένη εμφάνιση, στην τεχνολογική αιχμή και στη χωροταξική υπεροχή, η φρεσκαρισμένη έκδοση του Peugeot 3008 έρχεται να προσθέσει μια πλήρη γκάμα από κινητήρες και συστήματα μετάδοσης που θα ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη ή επιλογή. Τόσο αυτούς μένουν πιστοί στην βενζίνη όσο και αυτούς που επιλέγουν την οικονομία του ντίζελ. Αλλά και όσους θέλουν να γίνουν κοινωνοί της ενεργειακής μετάβασης, αποκτώντας το Peugeot 3008 Hybrid, την κορυφαία επαναφορτιζόμενη εκδοχή του γαλλικού SUV.

Κοινώς παρονομαστής για όλα τα συστήματα κίνησης του Peugeot 3008 είναι η υψηλή τεχνολογία και η χαμηλή κατανάλωση κατά συνέπεια ο σεβασμός στο περιβάλλον. Ακόμα και οι αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις διακρίνονται για το χαμηλό ρυπογόνο αποτύπωμα.

Στα συμβατικά μοτέρ του Peugeot 3008 οι επιλογές ξεκινούν με τον βραβευμένο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech που αποδίδει 130 PS και 230 Nm. Κινητήρας που μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο είτε με το προηγμένο αυτόματο 8άρι σασμάν EAT8. 

Ίδια ονομαστική ισχύ αποδίδει και ο αναβαθμισμένος 4κύλινδρος ντίζελ 1.5 BlueHDi με την ροπή των 300 Nm, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο EAT8. 

Βενζινοκίνητα και ντίζελ Peugeot 3008 είναι διαθέσιμα και με το Grip Control. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που συνεργάζεται με τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα του αυτοκινήτου, επιτρέποντάς του να κινηθεί απρόσκοπτα και με ασφάλεια σε κάθε έδαφος ή συνθήκη όπου η πρόσφυση είναι μειωμένη.

Η δύναμη του ρεύματος
Ανεξάρτητα αν προορίζονται για εταιρική ή ιδιωτική χρήση, οι εκδόσεις plug-in hybrid του νέου Peugeot 3008 συγκεντρώνουν δίκαια το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Κι αυτό, διότι στην ενεργειακή μετάβαση της αυτοκίνησης που διανύουμε, συνθέτει τα καλά και των δύο κόσμων. Από τη μια υπάρχει ο ηλεκτροκινητήρας που μπορεί να κάνει τις αστικές μετακινήσεις φιλικότερες προς το περιβάλλον και με ελάχιστο κόστος χρήσης. Και από την άλλη ο βενζινοκινητήρας εξαλείφει κάθε άγχος για αυτονομία και φόρτιση, επιτρέποντας στο εξηλεκτρισμένο Peugeot 3008 να αποτελέσει τον ιδανικό σύντροφο και στις μακρινές αποδράσεις.

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, το υβριδικό σύστημα του 3008 έχει ως βάση του έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα τούρμπο που συνδυάζεται με ένα ή με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Στη δικίνητη εκδοχή, το 3008 HYBRID σε κερδίζει με τον τρόπο που συνδυάζει τις κορυφαίες επιδόσεις με την καθημερινή οικονομία στη χρήση. Η συνδυαστική απόδοση των 225 PS του εξασφαλίζει δυνατές επιταχύνσεις είτε κινείται με τη συνεργασία των δύο κινητήριων μονάδων του είτε αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα. 

Peugeot 3008

Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2 kWh του επιτρέπει με μια πλήρη φόρτιση να κινείται με μηδενικούς ρύπους για περισσότερα από 50 km. Από εκεί και πέρα, με κατανάλωση μόλις 1,3 lt/100 km και εκπομπές CΟ2 στα 31 g/km, η συγκεκριμένη έκδοση απαλλάσσεται από την καταβολή των ετήσιων τελών κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ανεμπόδιστα στον Πράσινο Δακτύλιο 365 ημέρες το χρόνο.

Τα ίδια οφέλη απολαμβάνει και η έκδοση Peugeot 3008 HYBRID4 που χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες μπορεί να περάσει τη ροπή της και στους τέσσερις τροχούς. Με την ισχύ του βενζινοκινητήρα τούρμπο 1.6 ανεβασμένη στους 200 PS, η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 300 PS. Οι επιδόσεις εδώ είναι ακόμα πιο εκρηκτικές, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε μόλις 5,9” και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 235 km/h. Κι όλα αυτά χωρίς να επιβαρύνεται η κατανάλωση που παραμένει στα 1,3 lt/100 km, σύμφωνα με το αυστηρό πρότυπο WLTP.

Peugeot 3008

Αξίζει να σημειώσουμε ότι για την καλύτερη αξιοποίηση του εξελιγμένου υβριδικού του συστήματος, το Peugeot 3008 3008 HYBRID4 προσφέρει τέσσερα διαφορετικά προφίλ οδήγησης: Το «Electric» για κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα. Το «Hybrid» για την καλύτερη δυνατή συνεργασία του θερμικού κινητήρα με τους ηλεκτροκινητήρες. Το «Sport» για μέγιστη απόδοση και οδηγική ευχαρίστηση. Και το «4WD» που λειτουργεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να γίνεται η καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του πίσω ηλεκτροκινητήρα όταν το αυτοκίνητο κινείται σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

Με κόστος απόκτησης που ξεκινά από τις €33.300 και 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, το Peugeot 3008 είναι απόλυτα σύγχρονο και κορυφαίας απόδοσης SUV, που μόνο τυχαία δεν απέκτησε τον τίτλο του best-seller. Συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά ενός premium μοντέλου με την πιο εξελιγμένη τεχνολογία plug-in hybrid και την αξεπέραστη ικανότητα της Peugeot να δημιουργεί αυτοκίνητα που συνεπαίρνουν τον οδηγό.




Δημοσιεύτηκε ! 2022-06-30 10:19:03

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button
el Greek
X