Auto

Η Tesla πληρώνει ακριβά τις αναβαθμίσεις

Η Tesla έχασε την τρίτη της αγωγή στη Γερμανία λόγω των μη αναβαθμισμένων προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS).

Ο «αυτόματος πιλότος» αναγκάζει την Tesla να αγοράσει το τρίτο ηλεκτρικό μοντέλο της στη Γερμανία.

Ένας αγοραστής έφερε την υπόθεσή του στο Περιφερειακό Δικαστήριο του Ντάρμσταντ στις 17 Ιουνίου 2020. Στις 21 Φεβρουαρίου 2022, το δικαστήριο αποφάσισε ότι η Tesla θα έπρεπε να αγοράσει πίσω το αυτοκίνητό του και να πληρώσει στον πελάτη 67.000 ευρώ. Αν και αυτή είναι η τρίτη δίκη που χάνει η Tesla στη Γερμανία για τον ίδιο λόγο, αυτή είναι ελαφρώς διαφορετική.

Αυτή είναι η πρώτη περίπτωση που ένας πελάτης της Tesla αναφέρει ότι έχει το παλαιότερο λογισμικό HW 2.5 στο αυτοκίνητό του. Ο Elon Musk είχε ανακοινώσει στις 23 Απριλίου του 2019, ότι όλα τα μοντέλα, που κατασκευάζονται από εκείνη την ημερομηνία και μετά θα έχουν το αναβαθμισμένο λογισμικό HW 3.0 ώστε να είναι αυτόνομα. Ο Γερμανός πελάτης της ιστορίας μας είπε ότι το αυτοκίνητό του «ήρθε» με software HW 2.5 και κατασκευάστηκε στις 17 Ιουνίου 2020. Εκτός από τον Αυτόματο πιλότο, ο Γερμανός πελάτης αγόρασε επίσης το «Volles Potenzial für autonomes Fahren» ή «Πλήρη δυνατότητα για αυτόνομη οδήγηση».

Στο κατηγορητήριο αναφέρεται ότι, το αυτοκίνητο άλλαζε λωρίδα σαν «μεθυσμένος αρχάριος οδηγός» , δεν αναγνώριζε τα Stop αλλά και τα φανάρια. Οι δικηγόροι της Tesla είπαν ότι το όχημα θα αποκτούσε τον υπολογιστή HW 3.0, όταν το λογισμικό «για πλήρη αυτόνομη οδήγηση» ήταν διαθέσιμο στη Γερμανία.

Επίσης υποστήριξαν ότι το αυτοκίνητο θα διαρκούσε μόνο για 250.000 έως 300.000 χιλιόμετρα. Αυτό μπορεί είτε να είναι μια προσπάθεια να πληρώσει λιγότερα χρήματα σε μια μελλοντική καταδίκη είτε είναι η πρώτη παραδοχή της Tesla για πόσα χιλιόμετρα αντέχουν τα αυτοκίνητά της.

Το δικαστήριο δεν δέχθηκε τα επιχειρήματα της και ανέφερε πως ο Elon Musk ισχυρίστηκε ότι τα οχήματα της Tesla θα διαρκούσαν 800.000 χλμ. και αποφάσισε ότι η εταιρία έπρεπε να αγοράσει ξανά το αυτοκίνητο. Ο κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων δικαιούται απλώς να λάβει μια μικρή αποζημίωση για τη χιλιομετρική απόσταση που «έκανε» το EV όσο το οδηγούσε ο Γερμανός πελάτης της.

Η Tesla μπορεί ακόμα να κάνει έφεση κατά της απόφασης. Λαμβάνοντας υπόψη τις άλλες δύο υποθέσεις που έχασε, δεν φαίνεται ότι θα πετύχει και πολλά ούτε θα αποτρέψει μελλοντικές αγωγές με βάση τα ίδια επιχειρήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Tesla: Αυτοδιάγνωση για σέρβις «pit stop» που θέλει ο Musk
Aπίστευτο: Η Tesla «τιμωρεί» πελάτη γιατί άλλαξε μπαταρία
Απίστευτο: Ανάκληση Tesla για ανταλλακτικά που… δεν υπάρχουν!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο eportal.gr  


Δημοσιεύτηκε ! 2022-08-09 18:00:37

Δείτε και αυτό !
Close
Back to top button
el Greek
X